Šta kada sve to nije baš na dohvat ruke? Onda je tu internet i online poručivanje. Samo čega? Kako se tu snaći a ne potrošiti gomilu para na jedno veliko ništa u šarenom pakovanju?
Ima manje prohtevnih potrošača. Neko će biti presrećan da pronađe svoju omiljenu boju ruža ili onu koju nikad do sad nije imao. Neko će radije mirisati božanstveno na kvalitetan, originalan ali ne obavezno elitni brendiran parfem. Budimo realni, originala nema u Srbiji, samo boljih i lošijih kopija.
Imaju odlične proizvode za negu zrele kože po povoljnim cenama.
Spadam u ljude koji su skeptični da prihvate nešto dok je u jeku popularnosti. Međutim ako kompanija postoji već 135 godina, a kod nas je u upotrebi dvadesetak godina i ne gubi popularnost, zaslužuje moje veliko DA! Avon ne posmatram kao mrežni marketing, već kao proveren izbor kozmetike.
Februar i mart su meseci ljubavi i poklanjanja zaljubljenima, ženama, majkama. Udobno iz fotelje prelistajte katalog, izaberite, platite pouzećem i užvajte!
Da li ste znali Miloš Biković postao zaštitno lice Avon Sport kolekcije
Možda vam se dopadne i ovaj članak (NE)MOGUCA MISIJA - FARBANJE CRNE KOSE U PLAVO
Нема коментара:
Постави коментар