ON LINE KNJIŽARA

27. 9. 2017.

OVO NIJE PRIČA O TEBI

 
(Photo credit Pinterest)

Gledam ja jednom svoja posla,
Po paučini zaborava gde sam zaturila sebe,
Kaad... kuca neko...
Otvorim vrata, a ono i dalje kuca.
Srce mislim!
I ušunja se tako On.
Mlađi od mene.
Vasiooonooo, šta mi radiš?!
Jel ti nemaš druga posla
No sa mnom da se izmotavaš?!
Šta sad s njim da radim?!
Ni kafu još ne pije,
Kao iz zdravstvenih razloga.
Mene je naš`o!
E, al ništa On, pravi se blesav.
Kao sve  će tu nešto "tetki lek".
Gledam ga...
Pa nije normalan koliko je zgodan!
Otkud mu taj mačkasti hod,
Nikako ne ženstven, taman onako...
Uh, šunja se kao panter!
Ma staću je njemu na rep!
I pustiću ga kad ga stignem.
Možda ću ga poljubiti jednom!
Možda bi bilo slatko...
I pustiti ga tako...
Razmišljam samo
Zašto me gleda
Merka me k`o mače džigericu...
Garant nema dozvolu 
Za vožnju žednih preko vode.
Al talenta ima.
Ma, prođi me se mangupe!
Ne motaj mi se oko nogu...
Dobro, motam se i ja tebi nekad.
Samo da te imam na oku!
Šta je, smorio si se već?
Naišla neka prava princeza?
Ako, trči, javi se ti samo
Na zov prirode!
Ne razumeš zašto te puštam?
Kad ispuniš sva ta očekivanja,
Mahom tuđa,
Kad utoliš žeđ za sjajem,
Mahom lažnim,
Kad obiđeš svet
Da bi se vratio sebi
I pročitaš samog sebe do kraja,
Shvatićeš... da ništa još nisi shvatio!
Shvatićes da planiraš život,
A živiš kako moraš
Da ne možeš srećan biti
Dok o sreći sanjaš,
Shvatićeš i mene tada,
Doći na prednja vrata.
Sigurno neću biti tu.
Biće tu topla suza za tebe.

Autor Draga


Нема коментара:

Постави коментар

POPULIARTI, umeće naroda

Dragi prijatelji, Dozvolite da se predstavimo. Prenosim vam predivne utiske sa prvog upisa u udruženje kreativaca POPULIARTI. Udruženje je...